Sångerska och sångpedagog

måndag 31 oktober 2011

Är det inte underligt?

Kanske lite smidigt iofs, att bli sjuk när man är lite ledig? Från att ha varit klump i halsen och feberkänningar ett tag kom så slemmet i luftvägarna som ett brev på posten! Eller slem i halsen, helt enkelt! Har proppat i mig luftrörsvidgande och slemlösande och hoppas det kommer ge en smidig övergång från sjukhet till friskhet!

Dagens projekt hade gärna fått vara att dansa med dammsugaren och kanske lyckas jag med det, klockan är ju ännu bara barnet! Det är verkligen fördelen med att gå från sommartid till vintertid, man är iaf ett par dagar pigg en smula tidigt på morgonen! Vid 7 imorse vaknade jag i mitt sjuka tillstånd och försökte få Olle att kliva upp. Lite oförtjänt!

Just nu är jag lite ynklig och önskar mig mest av allt, förutom att Olle kommer hem typ nyss! ett par Grey's-boxar! Det vore ju något! Att få krypa ner i soffan under en filt och titta på Grey's-avsnitt tills sjukan gått över! För nöja mig med ett avsnitt vid 17 i eftermiddag. Alltid något, men mycket vill ha mer!

Drog en google på Lepheton och hamnade på en massa flashbacksidor där folk tydligen använder det för att droga! Spännande! Jag tänkte försöka låta bli med det! Har så jävla roligt ändå!

Inga kommentarer: