Sångerska och sångpedagog

lördag 29 oktober 2011

Ny telefon - Vuxenpoäng!

Beställde en ny telefon i natt! Japp. Har funderat en liten stund och nu slog vi till! Kommer kosta bara en hunka mer än vad jag har för telefon- och mobilt bredbandskostnader idag! Ska nämligen säga upp det mobila då.

En iPhone 4s blev det med Halebop! De har ett väldigt bra abbonemang som vi då också beställde! Mitt första abbonemang, nånsin! Har varit lite rädd för och allergisk mot såna tidigare men alla ska vi väl växa upp nån gång!

Har också hittat ett skal jag bara måste ha! Hot Pink Glitter! Kan det bli bättre?? Man måste blinga sin vardag, det blir så mycket roligare då!


Telefonen blir svart och det enbart för att svart och rosa är mycket snyggare än vitt och rosa!

Typ iaf! ;)

Nu ska jag återgå till min syssla som bitter, sjuk gräsänka!

Puss!

1 kommentar:

Lotta sa...

Är lite sugen på att köpa en sådan också fast vit. Du får berätta om den är bra...har hört att den har tekniska saker som tar lite tid att lära sig mot föregångaren.