Sångerska och sångpedagog

fredag 28 oktober 2011

Flyg, fula förkylning, flyg!!

Igår kväll kände jag att förkylningen var på väg tillbaka! Inte kul alls! Vaknade imorse och kunde inte välja, igen! Fick alltså en veckas respit när jag förra veckan hinkade Kan Jang!

Har spenderat första halvan av dagen i soffan under täcket, tittandes på tre avsnitt av Grey's Anatomy, den bästa serien nånsin! Jepp, har bestämt mig nu! I dagens kavalkad försökte Ava ta livet av sig, Izzie fick ta över mottagningen, Lexie är förälskad i George som i sin tur ska få göra om sin tenta. Derek och Meredith har precis blivit tillsammans igen, HURRA, Owen Hunt har gjort debut genom att rädda livet på en man med en penna och hela sviten avslutades med att Christina Yang fick en istapp i magen!

Om 45 minuter går ett till på femman, kanske kollar på det också då! Har ju redan sett alla dessa men de är så bra att man kan titta igen!

Tog en tupplur på sängen tillsammans med Elvis! Mysmuppen! La mig intill honom och han kom och la sig ännu närmare! Delade kudde med mig, nafsade lite i min arm för att sedan lägga tassen på den! Vi somnade och jag vaknade av ljudet som uppstod när han rullade ur sängen! Lillskrutten! Han hoppade snabbt upp igen och vi somnade om! Behövde tuppluren tror jag!

Rätt skönt att det är en veckas ledighet nu. Ska fixa saker jag inte hunnit och borde gjort för längesen! Förhoppningsvis! Hoppas jag inte däckar i nåt skit bara!

Inga kommentarer: