Sångerska och sångpedagog

lördag 29 oktober 2011

Omväxlande jour!

Igår somnade jag på sängen tillsammans med Elvis och idag var det Ceasar tur att sova med matte! Satt i soffan och blev beordrad att lägga mig ner. Japp! Beordrad! Ceasar kommer med bestämda steg mot en och jamar! Svarar man inte direkt med nedläggning börjar han buffa och trixa! Då är det lika bra att man lägger sig ner och låter honom mjölktrampa en stund!

Om han är på humör blir det några minuters trampande på mage och bröst innan han lägger sig ner på sidan på ens arm, typ. Där ligger han sen och sover ett tag! Vi somnade båda två till nån dålig tv-film på tv4 med Janet Jackson i huvudrollen! Jättemysigt! Sov en dryg timme tror jag! När jag vaknat av en tass i näsan (han både rör sig och snarkar när han sover) kom Elvis och ville vara med! Hoppade upp och promenerade en sväng på mig innan han gick.

Mina mysmonster!

Nu ligger de på samma armstöd på soffan! Slumrar igen! Mina plan är att göra tonfiskmackor till middag, undrar om jag får ha dem ifred!

Inga kommentarer: