Sångerska och sångpedagog

måndag 21 februari 2011

Visdomständer eller halsfluss?

Ja nu vet jag inte vilket ben jag ska stå på! Brukar kika ner i halsen mha cykellyset! Jepp, man tager vad man haver och det funkar superbra! Denna gång såg det liksom inte så jäääätterött ut nere i svalget utan mer längre upp.. Liksom bakom tänderna. Typ på det som tänderna sitter på fast lite längre bak. 


Jag får paniiiiiiik!! Kan knappt svälja! =( Gör ont ont ont! 


Och hur gör man nu då? 


Case 1:Halsfluss - borde gå till doktor, men lider av läkarskräck! 
Case 2:Visdomständer - borde gå till tandläkare, men lider av tandläkarskräck!!


Fick tandläkarbedövning när en tjej skulle kolla på mina stämband inför giget förra våren och jag höll på att skita på mig av läskighet! Trodde jag skulle kvävas! Kallsvetten rann och ögonen tårades! Panikslagen trodde jag att jag inte längre kunde svälja! Det känns ju liksom inte att man gör det! Nej fyy vad äckligt det var!


Och det lär ju vara så att oavsett om det är 1 eller 2 som är min grej så lär de ner och böka! =(


Nej usch och fy! Nu blev jag ledsen på riktigt! =(

Inga kommentarer: