Sångerska och sångpedagog

söndag 20 februari 2011

Lila sovrum??

Shit, jag är så himla schizofren när det kommer till färgerna i huset! Hur ska man egentligen ha det? Det är ju snyggt med vitt men väldigt trist!


Jag börjar fundera över sovrummet.. Just nu är det nån suspekt tapet och jag drömmer om vita väggar istället. Men tänk om man skulle ha en fondvägg?? Ja, klyschigt och såå 90tal (...) men ändå! 


Se så fint med lila vägg!

Lite mycket lila, men vacker nyans!

Kolla!

Så dovt. Lite för dovt, men ändå.

Lilarandigt!
Denna nyans är heeelt fantastisk! Den vill jag ha!

Så fint mot det turkosa!

Denna säng har vi: 
Ikea-klassiker.

Sen är väl inte dessa sängbord så unika heller, men ack så effektiva. Slukar massor!


Kolla in denna tapet från inreda.com:
Retrosnyggt, men skulle man bli galen på mönstret?

En annan från samma ställe:
Eller denna från tapetorama.com?
Kanske lite för rosa? Men ack så fin!

Eller helt enkelt trombontapeten från tapetorama? 

Kanske denna i taket? Maskros från Ikea som jag sååå gärna vill ha men inte hittar nån plats för om den inte får flytta in i sovrummet!


Vitt + lila + ek = fiiint!

(alla bilder: googlade!)


Nya säsongen av BB är på. Lite trevande, men jag gillar Gry! ;) Ska försöka skriva lite mer på mitt barnkörsarbete istället. Det går framåt, sakta men säkert iaf! 




Inga kommentarer: