Sångerska och sångpedagog

söndag 6 februari 2011

Hatkärlek!

Kan verka överdrivet neggo i mina mello-inlägg, men so? Det är min åsikt och man behöver inte läsa om man inte vill! =) Givetvis är det kul om folk läser och kommenterar, men My blog. My rules. 


Igår kväll började vi flyttpacka! Har två rum som är typ igenbommade för att det är så mycket saker i dem. Så har det varit sedan vi kom hem från bröllopet och hittade förrådet i en dm vatten. Nån som sa att Polarisen smälter men jag trodde aldrig det skulle drabba vårt förråd! ;)


Vi har så sjukt mycket saker och båda två är lika dåliga på att slänga. Av den anledningen var översvämningen bra, jisses vad vi slängde prylar! Med facit i hand var det lite tokigt att slänga grillen, men vi kunde ju inte veta att vi ett halvår senare skulle flytta till hus!




Funderar på att sälja vår expedithylla! Har ingen självklar plats för den i huset. Den är ju liksom rätt så stor också... Men väldigt snygg! 


Himla bra och sväljer allt! 


Vi får se hur det blir med den! 


I natt var jag en dålig matte! Puttade Elvis ur sängen sisådär tre gånger, stackars liten! Men han verkar ha förlåtit mig för han kom och gosade nu på morgonen! Sötnöt! Ceasar snusar och sover i sin favvopappkartong på matbordet. Har inte hjärta att ta bort den, trots att den är rätt ful och rätt trasig nu. Sötnöt han också! 


Nu ska jag sparka upp maken och se om vi kan packa lite till! Kanske dra en sväng till Ikea för inköp av fler kartonger??? 


Hoppas alla får en fin dag i solen!

Inga kommentarer: