Sångerska och sångpedagog

lördag 19 februari 2011

Simon Forsberg - Tid att andas

Denna kille är så sjukt bekant. Varför? 


Google is my friend: Simon Forsberg, född 1983[1], är en svensk sångare[2] och friidrottare[3] som deltog i den andra säsongen av Fame Factory.


Sist jag googlade hittade jag bara att han blev Mr Gay 2010. Inte så bara! 


En Sonja Aldén-ballad! Musikal-aktigt. Tänker mig lejonkungen! 


Lite smörigt men maken gäspar dramatiskt menande i soffan. haha! Kan inte annat än hålla med! 


Dåligt mixat och rösten går inte fram. Trist! Har hört lovord om hans röst, men jag hör inte det... 


Peter Jöback-vibes får man också. Om han och Sonja fick en son skulle det låta så här. (be mig inte reda ut logiken i det, så är det bara!). 


Oh, falsett. My fave. Not. 


Nja, rätt trist. 

Inga kommentarer: