Sångerska och sångpedagog

söndag 20 februari 2011

Golvspegel!

Hade sån himla tur idag! För nån vecka sedan var vi till ikea och shoppade flyttkartonger. Då såg jag en golvspegel som jag hade velat ha till jobbet. Vågade inte shoppa då eftersom jag ville ha ett godkännande från chiefen, men nu hade jag fått det och höll då tummarna för att den skulle finnas kvar i affären. Det gick nämligen inte att finna nån golvspegel där och man är ju liksom inte sugen på att lägga massor med pengar på det!


Nu var vi dit en toksnabbis (ja, olle är sporttvnörd på helgerna och skulle helst spendera hela helgerna liggandes i sängen, tittandes på sport) mellan de båda åken i slalom och yes!! Den fanns! Där alldeles innan kassorna! 


Köpte två faktiskt! 295 kr styck! Den hette NORDBY men finns inte att hitta nånstans! En till jobbet och en som jag kommer ha i huset i mitt eget sångrum!


En hög, vit golvspegel som tar minimalt med utrymme ihopfälld! 

Inga kommentarer: