Sångerska och sångpedagog

fredag 11 februari 2011

Ryggjävel!!

Idag skrek jag när jag skulle försöka ta mig ur sängen. Katterna blev rädda. Jag blev lite smått orolig att jag inte skulle ta mig upp. Men det gick till slut, men jag var tvungen att sätta mig ett tag innan jag vågade testa att stå igen. Fattar inte va det är med min rygg! =( Men det är jobbigt! En pina att vända sig i sängen på nätterna, vaknar varje gång.


Hur söker man för nåt sånt här? En låg smärta, alldeles ovanför rumpan liksom! Fick ont först när jag var sjuk runt jul och hostade. Stod i duschen och hostade och kände hur det högg till nere i ryggen. Under resan var det bättre, men när vi kom hem (och förkylningen kom tillbaka) kom det tillbaka. 


Och på tv-shop gör de reklam för en antiryggontspryl. Det ser väldigt skönt ut. Funderar på att lägga mig på mage med en vetekudde på rumpan. Undrar om det skulle funka...?

2 kommentarer:

Viola Vamp sa...

Hej Camilla!

Long time no see, din blogg hade dessvärre HELT försvunnit från mina sparade länkar sedan ett datorbyte. :S Även din profil på fejjan syntes ej sedan inställningarna där ändrades, men nu är den tillbaka igen. Hurra!

Hoppas att allt är kanoners med dig och grattis till giftemålet! :)

Milla sa...

Välkommen tillbaka! =)

Tack för grattiset, visst är det underbart det här med gift-het!?

Hoppas ni får det bra i nya lyan! Kikade in på bloggen och såg köket!! Superfräscht!

Och ja, ballen it is! ;) Men så är jag ju från hälsingland också.. haha!