Sångerska och sångpedagog

onsdag 2 april 2008

Sångpedagog vill jag bli!

Tanken var väl att stupa i säng för en sisådär tre timmar sedan, men det blev inte så! Men snart så..

Är alldeles trött av alla intryck! Kan inte säga tillräckligt många gånger hur mycket jag VILL komma in på den där skolan!! Mitt liv ligger i händerna på ett gäng människor.. Någon annan avgör hur jag kommer må! Kommer jag behöva traggla ett år till på ILU? Får ångest vid tanken...

Tänk, jag kommer behöva vänta en dryg månad till.. Hualigen! Måste väl söka nån kurs ändå. Vara förberedd på värsta tänkbara scenario och det är ju att jag inte kommer in! Ångest!!

Nu är klockan midnatt och det är inte längre vuxenpoäng på sovtiden så jag kan lägga mej med gott samvete nu!

Somnar nog innan jag landar.. Både trött och glad. Och ångestfylld över stundens allvar!

Inga kommentarer: