Sångerska och sångpedagog

fredag 4 april 2008

Confession!

Vad heter du: Milla
Ålder: 24, en månad till 25, huvva!!
Längd: 175
Vikt: Ja
Jag kommer från: Hälsingestinta
Jag bor: Upplandstös
Drömvikt: Mindre
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Blågröna
Kroppsdel jag tycker bäst om på mig själv: Min mun
Kroppsdel jag tycker bäst om på andra könet: Ögonen, famnen, magen (om den är gosig och hårig!)
Jag sover: På helt fel tider
Om jag vore en färg: Mörklila, hoppas jag! Love it!
Jag har kysst: Jepp
Bästa plats på jorden: Sommar på Sörön
Pluggar och vill bli: Lärarprogrammet, vill bli sångpedagog! Håll tummarna för att de tar in mej!!
På min fritid: Sjunger, kramas, skapar, gnäller.
Vill: Bli glad och pigg, komma in på SMI!!
Om sex månader: vill jag plugga i sthlm och vara glad.
Jag samlar på: musik och kramar
Min värsta ovana: Gnagis och är en sån jävla pessimist!


Favorit:
..man: O
..kvinna: Mams å mormor
..syssla: Sjunga
..sprit: Baileys (??) - känner mej gammal!
..färdmedel: Bil och tåg och båt!
..skiva just nu: Oj.. massor
..regissör: Tim Burton
..tv-program: Greys, Betty, Desperate, Barnmorskorna..

Social eller antisocial: Beror lite på..
Killar eller tjejer: Vad ska jag ha dem till? I vilket sammanhang? Gillar alla som vänner!
Randigt eller rutigt: Enfärgat
Färgat hår eller naturligt: Färgat

Beroende av: choklad, sång, musik, kramar, kärlek.
Hur mycket smink använder du dagligen: Mascara, puder, eyeliner? foundation? blusher?
Ätit idag: knäckemackor med skinka
Dagens klädsel: Mjukisbraxor och tröja
Glädje just nu: Att vi ska få träffa fina människor imorn!
Irritation just nu: Måste städa och jag är sjuk!
Senaste låt du hörde: Jingel på Lantz.
Senaste inköp: Kycklingspett med jordnötssås på Java. Gårdagens middag.
Vilka hårfärger har du haft: De flesta bruna nyanser, rödsvart, lilasvart, blåsvart, svart, blond (med gult och oranget under processen).
Brukar du äta frukost: Nej. om man inte räknar dagens första mål automatiskt som frukost..

Vad gör du på vardagarna: surfar, spelar, sjunger, tänker, tränar
Vad gör du om helgerna: Myser, tränar, gigar.
Gillar du att få uppmärksamhet: Positiv uppmärksamhet är väl något alla mår bra av?
Husdjur: Sambo ;)
Hur är ditt hår: Tjockt, slitet, färgat, för kort, för långt, fel för det mesta.
Brukar du bädda sängen: Hehe, bara om vi får besök!
Har du mest skivor eller filmer: Skivor, heelt klart!
Favoritaffär: Din sko, skopunkten, Lindex, Indiska, KappAhl, Ikea..
Vad har du på väggarna: Vackra tavlor på paradiset..
Hur många timmar sover du på en natt: Rätt många.. är ju sjuk!
Beskriv dig själv med tre ord: Glad kramsjuk pessimist.

Vem betyder mest för dig: Mitt Hjärta.
Föredrar du att vara singel: Nej
Är du singel: Nej
Är du nöjd med dig själv: --
Hur mår du just nu: "det rullar på.."
Senaste program du såg på: Greys på video..
Senaste film: ingen anig..
Vad var det senaste du sa: Älskar dej..
Hur ofta tvättar du ansiktet: på morgonen?
Vem vet mest om dig: O och E.
Vad har du i ditt fönster: Blommor och lampor

Hur dags gick du och la dig igår: Halv ett?
Och klev upp idag: vid elva..
Vad behöver du mest just nu: En kram, städhjälp, en kock och O!
Vem behöver du mest just nu: O!
Har du fler kort på dig själv än vänner:Nej, hatar att vara med på kort!!
Har du bra minne: Ibland
För eller emot plastikoperationer: Nödvändiga, men inte onödiga!
Vad ska du göra ikväll: Städa, spika tavlor, förbereda för morgondagens fest!
Svårt eller lätt för att sitta still: rör mej jämt. är kanske rädd för att bli lam?
Brukar du se ner på andra människor: Nej, jag hoppas inte det.

Inga kommentarer: