Sångerska och sångpedagog

onsdag 2 april 2008

Oh, happy day!!!

Jag sitter här, alldeles trött, slut och utpumpad!

Mina upplevelser av Mina prov:

Pianoprov - gick bra, så bra det kunde gå. Dock var jag rätt dålig på att härma, men det var väntat, brukar inte göra sånt! Men många saker gick sååå bra! Avistan nästan spikade jag! Kompet = inga problem!

Undervisningsprov - Gick väl ok! Jag tycker att det är coolt med en rejäl alt, varför ska alla tvingas vara sopraner??? Transponerade hejvilt och det gick hyfsat!

Gruppledningsprovet - blev helt sjuuukt svängigt!!

Jag är nöjd som fan med min insats! Undrar vad jag borde göra bättre.. Det jobbiga är att det är så himla långt tills man får besked! Mitten av maj.. det är ju ljusår bort!!! =)

Men jag är glad!! Kommer sova ett dygn!

Inga kommentarer: