Sångerska och sångpedagog

tisdag 15 april 2008

När blev världen så bisarr?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2264679.ab

Vad hände? Vad missade jag? Var det något särskilt som föranledde den totala kolaps av världen? Fattas bara att George Bush får sitta kvar på livstid..

Idag har jag blivit sjuk. Igen. Tror jag iaf! Fattar inte varför jag måste gå och dra på mej varenda liten pluttig förkylning som jag råkar på!! Är det bara ytterligare en del av ovan nämnda bajshög??

Var och svettades med Bosse idag. Har typ ingen kontroll över min hals längre så det var ingen idé att repa. Knappast imorn heller. Måste iaf jobba med mina små barn. Och bearbeta chiefen och förklara att jag iaf har en liiiiiten chans att komma in på skolan och då behöva mera jobb!

Hur som helst är jag toktrött, hela tiden!! Måste få lite energi! Inte ens vågen visar några tecken på uppskattning! Jag bantar ju!! Hallå!! Fattar den inte att den måste göra mej glad så att jag orkar fortsätta!!?? Såg min kurre på jympan idag. Vet inte om hon inte såg mej eller om hon låtsades att inte se... De kanske har nån sekretessdeal.. Vad vet jag?

"bajs har just loggat in på en mobiltelefon"

A- du är för underbar!! Behövde inte ens kolla om det var du! =)

Nu ska jag logga ut för idag. Har ätit glass i mängder och mår illa. Huvudvärk som vanligt, men jag är van nu..

Inga kommentarer: