Sångerska och sångpedagog

onsdag 9 april 2008

Midnight at the oasis

Känns som att jag inte har bloggat på länge men ser att jag ju faktiskt gjorde det i måndags!! =P

Idag fick jag prata i radion igen! ;) Denna gång var det bara lokala (uppland) men jag vann en tävling nu med! Tänk om man kunde vinna lite pengar istället!! Nej icke då!!

Livet känns med ens lite lättare. Tror att min hjärna äntligen släppt stressen över en utbildning jag inte trivs på men som jag inte behöver komma tillbaka till mera denna termin! Det är underbart.

känner mej inspirerad igen för första gången på länge. Har hoppat upp på träningscykeln igen och det känns skitbra! Tar tag i saker, tar tag i mej!
NU vill jag bara spela lite mer också så blir det sweet. Och göra andra saker..

Och så vore det ju fantastiskt om det kunde sluta snöa!! Vill ju ha vår och värme! Iofs är det ok att skjuta på våren lite till.. det blir jobbigt annars..

Har så starka bilder av paps i vårsolen i rullstol.. det är jobbigt..

Nu blir det knoppning iaf..

Inga kommentarer: