Sångerska och sångpedagog

torsdag 17 april 2008

Radio love?

För någon vecka sedan gjorde jag lokalradio debut. Riksradion är redan avklarad, host, host. Nu sitter jag och funderar på om jag kommer få vara med igen!

Är en sucker för fåniga tävlingar och mailade in igen idag när jag bara fattade att det rätta svaret var Hugh Hefner! Helt plötsligt både mailde och ringde de och frågade om jag varit med för någon vecka sen. Ärlig som jag är svarade jag ja. Nu får vi se om de ringer upp mej igen ändå, för jag verkade ju ha rätt svar!

tänk om man kunde ha den regeln på alla tävlingar, för att få lite spridning på alla vinster! Nu handlar det ju om en tandborste, en isskrapa, ett visitkort och Hairspray på DVD men när det kommer till miljoner pengar!

"Nej, du har redan vunnit på triss så vi konfiskerar din vinstlott"! Det skulle väl inte funka??

Jag väntar spänt men tror inte att jag har någon chans idag..

Väntar också spänt på min vinst från riksradion och den har ännu inte kommit! =(

Hoppas de ringer snart! :P

Har ju redan fått dvdn en gång! NU!!!

Inga kommentarer: