Sångerska och sångpedagog

söndag 6 april 2008

Efter fest!

Jag hade såå trevligt igår! Kvällen blev precis skitbra, även om ett glas åkte i golvet! Men evall, det hör ju till, eller hur! ;)

Fina människor var här och speciellt extra mysigt är det ju med mina brudar! Vi träffas alldeles för sällan!

Maten hanns färdig och det gick att äta! Tack o lov! Hoppas alla blev mätta och nöjda! Presenter fick vi också! Man ska kanske flytta oftare!! =P

Alltid lite känsligt när man ska blanda människor men det gick smärtfritt, tror jag iaf!

Tack gud för diskmaskinen iaf! Hade inget diskberg imorse, bara en maskin med glas som väntade på att få föra oväsen. Iofs sjuuukt mycket glas och burkar, men jag tror inte det doftar så mycket öl längre!

jag flydde fältet och träffade mina fina K och E på stan istället! Little Italy var perfekt en bakisdag som denna! Jag brukar ju aldrig bli det så såklart blev man det på ett glas vin!

Nu ska jag ta tag i Hs utmaning! Fyra är vi på väl?

Puss å kram på er!

Inga kommentarer: