Sångerska och sångpedagog

torsdag 3 april 2008

Final countdown!

Hur hänger det här ihop??? Jag har gått ner ett kilo sedan igår kväll! Vad har jag gjort i natt?? Och 1,1 kg sedan igår morse! Begriper ingenting! Har ju varit tokstressigt de senaste dagarna men jag har ju ätit mycket mer än vad jag brukar ändå! Och vad har jag ätit då? Jo, skräpmat på stan!! Helt sjukt! Hamburgare flera gånger, typ!

Fast det är ju redan bevisat.. Jag går ner som mest när jag har ätit hamburgare! Är det någon som kan förklara detta fenomen?? Får väl se till att käka det ständigt! Då kanske man rasar i vikt!

Saknar friskis lite nu.. Torsdag idag och jag är ju lite sjuk så det lär inte bli något pass idag. Var iofs iväg i måndags, tur det! Har skadat fötterna också! Att springa runt i 14 timmar i ett par nya, högklackade skor kan ju aldrig vara bra, och det var det inte heller! Inte nog med ett stort antal vattenfyllda blåsor, jag har fått himla ont i själva fötterna också.. hehe.. hoppas det ger med sej snart! Svårt att vila fötterna dock!

Snart är det inflyttningsfest så det blir städa och sånt idag! Ska försöka ta det lugnt men ändå göra det! Är ju jag som tagit över förkylningen från O nu..

Puss å kram!

Inga kommentarer: