Sångerska och sångpedagog

måndag 20 maj 2013

Tyst det är i huset...

Ja! Det är helt galet tyst här!

Missförstå mig rätt, det är väl lite trevligt att kunna göra precis vad man vill också, men efter att ha varit nära min lillunge konstant är det konstigt när de sticker iväg och gör något, bara hon och hennes far! Det är ju absolut något jag unnar dem, herregud! Inte så. Det är bara... lite tomt.

Här är det så varmt att jag typ flyter bort. Älskar våren och när värmen är sådär lagom varm. Idag är det för varmt. Bläää!

Har suttit och spelat lite på övervåningen (varmaste stället i huset). Gav mig aldrig på mixern utan körde på zoomen. Dels en sång som jag skrev häromdan och dels den underbart vackra Utan dina andetag. När jag ligger bredvid Lovisa när hon somnat på kvällen dyker den alltid upp i huvudet. Har börjat sjunga den för henne också och nu har hon en (kackig) digital version av den också! Sparad för eftervärlden! Haha!

Nej, man kanske skulle passa på att göra nåt mer? Ansiktsmask är ju nice? Följt av lite peeling och hårinpackning? Låter det bra? Tror det...

Puss!

Inga kommentarer: