Sångerska och sångpedagog

onsdag 22 maj 2013

Dunka-dunka!

Vaknade med huvudvärk och den har enbart eskalerat hela dagen. Inget roligt alls. :( Så fort jag böjer mig ner blir det värre så det är knepigt att plocka upp småskitar från golvet tex!

Åt piller så vi tog oss iväg på den sista babyrytmiken. Det har varit såå mysigt men nu är det slut för terminen och nästa termin är Lovisa för stor. Min lilla tjej!

I måndags laddade jag upp två låtar på soundcloud! Spelade in dem då när Lovisa och Olle var på playdate och shoppingspree!

Här finns länkarna om man vill lyssna! :)





Tar gärna emot feedback!

Inspelningarna är lite kackiga men de är gjorda med hjärtat iaf! Förhoppningsvis blir det lite bättre längre fram när jag kommit på hur man gör med mixern osv!

Nu ska jag lägga mej ner igen. Skönare så!

Inga kommentarer: