Sångerska och sångpedagog

fredag 24 maj 2013

Fin och feberfri!

Imorse hade febern gått ner igen! Hon sov bra men var väldigt varm när jag gick och la mig vid midnatt. Skönt iaf att den är normal nu!

Hon har ju världens bästa morgonhumör! Jag väcktes av telefonen och när jag graciöst tog mig ur sängen började hon babbla. Ett bra tecken på att hon håller på att vakna! Då hade hon bökat in sig under sin tunna kudde och där låg hon och pratade med stängda ögon. Blickstilla låg hon och efter att hon kikat en stund så flöööög hon fram och hade världens största leende! Så underbart!

Hon har lite speciella sovstilar. Man vet oftast inte vilken kroppsdel som bökat in sig i ens rygg, njure, huvud. Det kan vara allt från fot till rumpa. Min älskling!

Och det var försäkringskassan som ringde. De hade fuckat upp! Yeeiiyy!

Inga kommentarer: