Sångerska och sångpedagog

torsdag 23 maj 2013

Feber och funk

Olle är iväg och spelar funk och jag är hemma med en febrig liten skruttunge! 39,1 hade hon ikväll så då blev det ett svalkande bad och Alvedon till natten. Mitt lilla hjärta... Förmodligen är det en reaktion på vaccinet hon fick förra veckan. Dag 5-14 efter sprutan kan man få feber och lätta symptom. Vi är på dag nio nu. 

Hon somnade iaf snabbt efter sagoläsning, sång och nattflaskan. 

Själv har jag suttit och pysslat med lite saker. 

Är skitless idag! Försäkringskassan krånglar och verkar ha gått på semester för ingen har koll på nånting. Förstår inte att det ska vara så svårt!! Gaahhh!!

Åsså har jag ont i huvudet määäää!!

Gnällinlägg blev det idag!

Längtar efter min man som är på funkgig. 

Febrig skrutta i pappas famn. 

Ska snart krypa ner hos henne och sova lite. 

Inga kommentarer: