Sångerska och sångpedagog

lördag 18 maj 2013

Slö, slapp och en smula likgiltig!

Överlevde fredagen. Himla jobbig dag. Ingenting funkar, huvudet är tomt men fyllt av annat än det jag håller på med. Är ju redan långt nere men hamnar liksom extra långt ner den här tiden på året. Blir hela tiden påmind om vilken dag det är. Sjuttonde maj.

Det är iaf skönt att jag nu har Lovisa! Hon får mig alltid att må bättre och det är underbart! Men samtidigt hugger det i hjärtat. Hon kommer aldrig få träffa honom. Bara se på bilder och höra om honom.

Ja ja.

Ny dag, nya tag!

Var in till goda vänner på brunch idag. Väldigt trevligt! En massa barn och Lovisa är nyfiken på dem! Så roligt att se interaktionen. Nästa gång är det vår tur att vara brunchvärdar! Första gången! Vilken prestationsångest!! ;)

Ikväll är det tacomys och ESC som gäller! Olle håller på och nattar tösen och jag tittar på semifinal nummer två. Vilka ska Sverige få möta imorn, USA eller Schweiz (sic!)?

Jag tror att Robin kommer göra ett skitbra nummer i ESC! Låten är skitbra och han sjunger urbra! Den där tonen på slutet är ju bara sååå slaktig!! Vinner gör han nog tyvärr inte. Tror Norge tar det faktiskt. Eller Azerbadjan (hur i hvete stavas det egentligen??) Hoppas på Sverige och i andra hand Norge!

På måndag ska mina hjärtan dra in till stan för att leka med andra pappor och bebbar! Då får jag en dag helt för mig själv! När hade jag det senast?? Ska bara försöka göra saker som jag brukar gilla, för att försöka få tillbaka lite av mig själv.

Har ju fått mitt PA så kanske blir det lite musikterapi!

Puss!


Inga kommentarer: