Sångerska och sångpedagog

torsdag 30 maj 2013

Deformerad

Ser ut som jag vet inte vad!
Igår när jag låg och tittade på Grey's märkte jag hur det började kännas konstigt i ansiktet. När jag sedan masade mig till en spegel såg jag en riktigt snygg svullnad under ögat. Nice. 

Eftersom den var kvar imorse ringde jag 1177 och rådgjorde med dem. Själva ögat är inte påverkat mer än att det känns obehagligt. Spänner dock jobbigt i hela nyllet. Kul. Hängde bland massa mygg igår och fick rejäla knölar på benen efter betten. Kanske är det ett sånt! Kliar ingenstans men svullet är det. Känns typ som om man gråtit en vecka och med bara ett öga!

Tog mig iaf iväg på massage idag! Har haft så ont i en axel och nu var måttet rågat. Pallade inte mera! Fick en akuttid hos en tjej som jag blev rekommenderad. Hur bra som helst. Mindre kul var att jag tydligen har finfina inflammationer i axelpartiet. :( Har haft ont väldigt länge och hon kunde även lista ut att jag haft problem tidigare. När jag gick på SMI hade jag ju svåra problem med ena armen och handleden. 

Är grymt mör nu efter första besöket och har bokat in flera när vi kommer hem från London. Är less på smärtan!! Sattes även på en Iprenkur. 

Det bästa med att åka buss är busshållplatssyrénen!! Den blommar och är så fin! Doftar ljuvligt!


Har fått tillökning i familjen också! Har beställt en dammsugarrobot!! Blir ju en miljard tussar efter katterna varje dag och jag vill verkligen inte dammsuga varje dag så det blev en sån här! Lovisa är ju en fena på att äta ludd men det är knappast en bra kost i längden! 

Inga kommentarer: