Sångerska och sångpedagog

torsdag 31 januari 2013

Norresa

Imorn packar vi in hela familjen i bilen och styr kosan norrut. En lugn helg i Iggesund med inget alls planerat, bara mysa och vara tillsammans. Eller jo, ett besök in till Hudik ska vi försöka få till! Längtar ju ihjäl mig efter de underbart goda smörgåsarna från Jambo! Lovisa måste ju få lära sig vad som gäller och hon har inte varit in till stan tror jag!

Katterna följer med såklart! Vi tänker ju stanna två nätter och då kan man ju inte lämna dem ensamma!

På söndagen ska vi på dopfest i Björklinge kyrka. De samlar ihop alla som döpts under föregående år och har gudstjänst och tårtkalas. Kan nog bli mysigt!

Själv borde jag städa och lite har jag iaf plockat! En maskin tvätt går också för fullt! Men jag vill hellre sitta här i soffan bredvid Lovisa. Hon sover och det är då ljuvligt att bara titta på henne. De långa, fina ögonfransarna som vilar mot hennes kinder. Så lugnt.

Min önskan är att hon ska bli trygg och att hon känner hur älskad hon är. Min lilla, fina, unge!

Inga kommentarer: