Sångerska och sångpedagog

söndag 13 januari 2013

Nytt recept

Inte så märkvärdigt alls men jag hade aldrig lagat det och gott blev det. Torsk i vitvinssås. Jättegott! Kommer garanterat lagas fler gånger här. Det är ju så gott med fisk! Ska absolut bli bättre på att laga det!

Lovisa fick tyvärr inte smaka. Nästa gång kanske! Hon fick smaka morotspuré som jag kokat idag men det var tydligen ingen hit! Burkmat ska det visst vara! Enligt min mamma var jag likadan! Haha! Allt tok ska visst gå i arv!

Lovisa posar i den supersöta elefantoverallen som Olle köpte innan hon kom!

Den andra tanden är också på väg upp! Lite vitt har redan spruckit igenom så jag gissar att den snart är här!

Imorn får vi finbesök igen! Elin och Marcus kommer och hälsar på!

Vi kollar just nu på Tomorrow never dies! Har jobbat oss igenom alla filmerna fram till denna. Snart är alla 22 filmer i boxen avklarade! Pust!











Inga kommentarer: