Sångerska och sångpedagog

torsdag 17 januari 2013

Dagens nattsudd!

Idag var vi på teorimöte inför babysimmet som börjar nästa vecka! Ska bli så mysigt! Köpte världens sötaste badbyxor, utan volanger, till Lovisa! Hon satt och babblade hela mötet dock! Hon är så nyfiken och verkar ha jättemycket att säga! Längtar tills jag förstår!

Sedan var det lunchdags och dejt med min rara ex-sambo Jenny som jag inte träffat på flera år! Så himla kul att ses!

Efter det var jag och Visan tvungna att spana på slutrean och visst, det fanns en himla massa söta saker som bara råkade följa med oss hem i påsar! Är det billigt så är det! :D

Ikväll fick Lovisa bada igen och denna gång fick hon prova duschen som strilade lite vatten över huvudet. De på simskolan tyckte att man skulle vänja bebisarna vid sånt innan det var dags för bassäng!

Nu har både Olle och Lovisa somnat så jag ska försöka med samma sak!

Puss och kram!

Inga kommentarer: