Sångerska och sångpedagog

tisdag 1 januari 2013

Bokslut - kortfattat

Tänkte ju att jag skulle skriva ner vad som varit bäst och sämst med året som gått! Blir en något kortfattad variant. Hade tänkt spana i bloggen för att påminna mig om vad jag egentligen varit med om så jag där återkomma efter det!

BÄST 2012:

Behöver jag ens skriva? Lovisa är ohotad etta på den listan! Hon är en underbar unge och får mig att le flera gånger om dagen bara genom att finnas till.

Att bli förälder, mamma, är inte alls bara en dans på rosor, inte alls. Det är nog det jobbigaste jag gjort, men missförstå mig rätt, det är ett kärt besvär och blir bara bättre och bättre ju mer man kommer in i det och lär känna både sig själv i den nya rollen och Lovisa!

Jag har ju också världens bästa make vid min sida! Kunde inte ha en bättre make och pappa till mitt barn! Vi tre mot världen!

SÄMST 2012

Det sämsta med året är två saker som jag spontant kommer att tänka på.

Min fina mormor somnade in. Är så ledsen när jag tänker på att hon och Lovisa aldrig fick träffas. Saknar henne!

Det andra är all fysisk smärta jag fick uppleva! Foglossningen började tidigt i graviditeten och sedan gick jag ju och ramlade olyckligt och gjorde illa vristen. Kan lugnt säga att den incidenten gjorde mycket ondare än kejsarsnittet och tiden efter det!

Får skriva lite mer senare. Just nu tittar vi på dagens andra Bondrulle. Lazenby i kilt.

Trots att vi inte drack en droppe alkohol igår känner jag mig ruggigt bakis och trött! Spelar kanske ingen roll vad man gör på nyårsafton, man blir bakis ändå!







Inga kommentarer: