Sångerska och sångpedagog

onsdag 23 januari 2013

Babysim-verdict!

Allt gick jättebra! Så himla mysigt! Jag kunde till o med andas! Det du! Lite roddigt bara att duscha och hålla på men det funkade. Nu vet man ju hur det ser ut med de små söta båsen.

Lovisa trivdes i vattnet och sparkade med benen som den lilla anka hon är. Gruppen alltså. Den heter ankan.

Hon är dock mest förtjust i att lapa i sig vattnet! Haha! Ska bli roligt att gå de här veckorna framöver.

Imorn ska vi på lunchdejt med Hjärtatgruppen och sedan gå på stan ett tag innan vi dejtar Olle för middagsdejt och efter det ska jag sitta i juryn vid en musiktävling! Ni har väl hört att idol är tillbaka! Jag ska vara med i juryn! Höhö!

Nja. Men nästan!

Bjuder på en simbild från idag! Jag och min älskade dotter simmar på rygg och tittar i en spegel.

Inga kommentarer: