Sångerska och sångpedagog

torsdag 26 maj 2011

Vad var det som hände??

Har just nyss precis varit med om något mycket märkligt.. Förstår inte riktigt vad.. Vet inte vad som lämnat störst påverkan (inverkan?), det faktum att det var min Examenskonsert! eller att det var en konsert där jag för en gångs skull vågade spela en massa egna låtar?! Eller kanske kombon?

Detta kommer nog ta ett tag att smälta och jag är fantastiskt glad att jag kommer få göra om det hela om två veckor igen! Då smäller det nämligen på hemmaplan! HiJazz 20.30ish!

Är så glad och skickar världens största TACK till alla som på sina olika sätt hjälpte mig under dagen /perioden!

Tack älskade O för att du står ut med din neurotiska fru!!

Nu ska jag försöka sova! Får väl stoppa i mig ett par sobril så jag lugnar mig lite! Eller flyger man då kanske?

Sov så gott!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du var säkert helt fantastisk :-)

O sa...

<3