Sångerska och sångpedagog

torsdag 19 maj 2011

Aj aj i armen!

Ibland måste man få känna sig lite barnslig trots att man på pappret borde vara rätt vuxen. 28 år, gift, hus liksom.

Var och tog på fyllnadssprutan Twinrix igår och jag gillar inte alls sprutor! Har ett enormt kontrollbehov och det är ju svårt att kontrollera när nån trycker in nåt skit i kroppen på en!

Kan iaf rekommendera http://www.resecentrumvaccinationer.se på Kungsgatan i Uppsala. Vi har varit där tre gånger nu och alla gånger har vi fått träffa otroligt gullig och duktig personal! Jag fick förståelse för min spruträdsla och de var väldigt pedagogiska alla gångerna!

Men liksom efter de två första gångerna har jag ont i min arm. Snyft! Det brukar hålla i sig ett par dar så det blir väl förhoppningsvis bättre snart!

Nu har vi iaf ett skydd mot Hepatit A och B i cirkus 25 år framöver! (Tog den inför bröllopsresan!)

Inga kommentarer: