Sångerska och sångpedagog

måndag 16 maj 2011

Konsert!

Repade inför min examenskonsert igår! Mycket spännande! Det är väldigt speciellt att höra sina egenkomponerade låtar tillsammans med fullt komp. Det låter ju liksom inte så mycket i huvudet när man skriver dem liksom. Liksom. Jag är så glad att jag har så kompetenta människor i min startelva. Eller åtta!

I natt gjorde jag en affisch också så nu väntar vi bara på att få ut den till massorna! :)

Nu har jag precis haft lunchkonsert med alla andra i sångklassen! Sjöng en klassisk duett med Fanny. Från Titusoperan. Sjukt spännande. Ett relationsdrama av värsta sorten. Förbjuden kärlek och all sånt!

Nu blir det interpretation, sista lektionen. Mycket speciellt känsla detta också, att märka att schemat blir tomt. Man bockar av prylar, helt enkelt!

Puss å kram, dårå!

Inga kommentarer: