Sångerska och sångpedagog

fredag 13 maj 2011

Gräsänka heela helgen!

Älsklingen har åkt till Tyskland för att rocka arslet av alla tyskar med sin kvartett (kolla in Metallkvartetten här) och jag och skruttarna saknar honom sååå!

Han åkte tidigt imorse och jag låg kvar och sov ett par timmar. Vaknade av att det lät som att någon ropade "mamma" med en väldigt gäll och gnällig röst. Tittade upp och fick klart för mig att det var Ceasar som var väldigt angelägen om att jag skulle vakna! Han hade tagit med en liten tygråtta upp i sängen! Min sötnos!

Har spenderat dagen med att ta reda på tvätt och skriva sångstämmor. Jobbade med en riktigt knepig låt. Vet inte varför egentligen för speciellt svår är den inte. Men men. Är nu taggad igen och ska kasta mig på nästa hit! Hoppas på att få till några snygga stämmor åt mina körtjejer! Tiden går så sjukt snabbt och snart är det dags för konsert!

Måste få till en affisch av något slag också. Det är inte lätt!

Väntar lite på att elf ska klämma fram sin erbjudandekod också! Free shipping står på agendan och jag hoppas kunna beställa lite ikväll! En försenad födelsedagspresent till mig själv! Har spanat på ett läppstift rätt länge och tror det fortfarande finns "in stock"!

Puss och kram så länge!

Inga kommentarer: