Sångerska och sångpedagog

onsdag 18 maj 2011

Idag är en annan dag!

Det var en jobbig dag igår. Helst efter att jag skrev mitt inlägg. Trodde ju att det skulle bli lättare att kanalisera alla tankar och skriva ner dem, men så blev det kanske inte riktigt. Stackars pianomagistern förstod nog inte vad som stod på!

Idag är en ny dag och nya tag! Har varit på sista musikhistorielektionen och inser att det ju inte är något kvar här! Typ.

Ensemblesång lunchkonsert på måndag följt av en redovisning jag ska lyssna på.
Min konsert på onsdagen
Pianouppspel tisdagen därpå.

Inlämning av musikteorimetodikarbete.

Och ja, vi ska väl medge att det finns en uppsats som ska skrivas, ett metodikarbete likaså samt lite auskultation att göra.

Men det är galet! I tre år har jag vandrat runt här, ömsom svurit ömsom skrattat.

Det känns både sjukt konstigt och fantastiskt härligt! Och en smula sorgligt!

Inga kommentarer: