Sångerska och sångpedagog

lördag 28 maj 2011

Apati!

Börjar bli knäpp på vårt jävla, jävla internet! Det kukar ur precis hela tiden. Var väl ingen som blev förvånad över att Telia inte var värst stabila men vad gör man när typ ingen annan ville leverera till vår adress.

Helt galet, andra dagen i total apati! Smittar av mig på Ceasar tror jag för han har varit väldigt sällskapsjuk hela dagen! Längesen han var så!

Nu håller vi på och skruvar tv-bänk. Blir man nånsin klar efter en flytt? Vi har en flyttfokus helg alldeles snart där vi ska ta tag i saker ordentligt! Ska bli skönt! Vi har det rätt bra nu ändå men det vore nice att få i ordning arbetsrummet tex.

Imorn blir det bröllopsgig! Spännande!

Går förresten att dra en himla massa paralleller mellan bröllop och examenskonsert men det får bli en annan dag!

3 kommentarer:

Telia Kundservice sa...

Hej!

Jag heter Christoffer och arbetar på Telia. Det du upplever verkar absolut inte roligt.

Jag vill gärna hjälpa dig att komma igång med dina tjänster! Du får gärna kontakta mig på länken nedan så ska vi titta på det.

Med vänlig hälsning
Christoffer Svensson
Telia Kundservice

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Milla sa...

Hej Christoffer! Jag har försökt fylla i den där länken. Sidan laddade sedan ett tag och texten "Något gick på tok" kom plötsligt upp. Så det funkar rätt dåligt detta...

Telia Kundservice sa...

Hej igen!

Det var knepigt. Jag provade länken som jag postade i förra kommentaren och den gick iväg utan problem.

Prova igen, annars går det bra att kontakta mig via christoffer.svensson@teliasonera.com - Bra vore då om du tar med den informationen som finns med i kontaktformuläret så får jag snabbt upp dig :)

Med vänlig hälsning
Christoffer Svensson
Telia Kundservice