Sångerska och sångpedagog

måndag 23 februari 2009

Sportlov!

Jag är så glad att det finns något som heter sportlov och att det praktiseras på min skola! Behövde det verkligen nu. Har inte varit mig själv och det har satt sina små spår i skolarbetet. Nu ska jag verkligen fokusera på två ämnen, gehör och arrangering! Ska sätta mig med det och försöka vara en duktig flicka!

Drömmen är att göra ut den där gula boken denna vecka! Men det är kanske bara en befängd, ouppnåelig dröm...

Det andra projektet är att bli en fena på modus novus!

Harmonisering och modus novus is the shit!

Andra planer för dagen är att ta sig iväg till ett friskispass! Måste ju passa på att gå på Helenes styrkebaspass när man är ledig för en gångs skull!

Borde börja dagen med lite mat kanske! =) (för ärligt talat - jag har inte klivit ur sängen ännu! =) )

Inga kommentarer: