Sångerska och sångpedagog

torsdag 5 februari 2009

Kattabstinens!!

Jobbat idag. Trevligt! =)

Ledsna nyheter också. H och barnen kommer inte imorn.. =( Jobbigt att försöka planera när man inte är ensam. Men jag hoppas så att de kommer en annan dag. Snarast! =)

Glad att det är helg på riktigt ändå nu! Borde göra en massa saker, och det tänker jag också om jag blir peppad till det! =) Kom på hur jag skulle arra till arrangeringen när jag duschade idag, så det är väl bara att ta tag i det! =) Sen är det lite mer saker som ska göras och tyvärr inte gör sig själva. Men jag SKA ta tag i det! =)

Längtar så efter vår lill-katta! =) Om två veckor bor han här hos oss! Då har vi fått hem honom! Vår lilla Ceasar! =) Har mailat uppfödaren och frågat om det går för sig att hälsa på honom i helgen! Vore ju fint med något annat att göra då när det inte blev som det skulle.

Här är en bild på honom i profil sittandes på husses ben, distraherad av något! =) Sååå söt!

Inga kommentarer: