Sångerska och sångpedagog

tisdag 17 februari 2009

Feeling groovy!

Igår var en dålig dag. Verkligen. Funderar ibland på om jag verkligen är anpassad för detta jobb. Jag kanske inte har det som krävs för det. Kanske inte har de rätta förutsättningarna. Mest känner jag så efter lektioner med en viss lärare och det är inte alls roligt. Måste ta ett snack med henne.

Lite bättre idag. Jag gillar sovmornar, och eftersom jag inte hade det igår som jag trodde, var det välbehövligt idag! Imorn är det inte någon vila alls. Börjar halv nio, slutar halv 6. Jobbigt bara jag tänker på det. Men det är sista dan innan ledigt och Ceasar! Ska bli så mysigt att få hit honom! En liten kissemiss är exakt vad jag behöver! Någon att pyssla om och pussa på! Förutom O då! =)

Är väldigt ofokuserad nu för tiden och måste jobba på det. Hamnar så himla lätt ur fas och det är inte så roligt.. Men men.

Inga kommentarer: