Sångerska och sångpedagog

fredag 13 februari 2009

Jazz på norrlands ikväll, 22-01!

Dumma, dumma, dumma, dumma tvättstugebokningen!! Jag skulle ju tvätta massvis! :(

Ja ja.. får göra det på söndag istället!

Mitt liv måste ju verka jättetrist! Lever ett stillsamt helgliv, men jag gillar det! =) Tror jag fick nog av utelivet i mina ungdomsår! Eller nåt... =)

Jazzgig ikväll iaf! Ska bli roligt och jag hoppas det kommer mycket folk. Älskar att få klä upp (ut?) mej till sånt här! Svart och guld är temat. (hittade faktiskt en klänning i garderoben som jag hade glömt, säg det inte till O för han tycker att jag har massvis med svarta klänningar och detta skulle ju bara ge honom rätt!! =) ) Lutar åt halternecken dock, ska modella lite när jag har duschat!

Ska över till grannen också och ombekanta oss med lill-O. Vi ska vara barnvakt imorn men det var så grymt längesen vi sågs!

På söndag blir det barnkalas i Täby (måste köpa presenter!!) men innan det ska vi in och titta till Ceasar en snabbis! =) vaddå? hon sa att vi fick komma förbi om vi längtade ihjäl oss! =)

Puss å kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

för mycket uppstairs:P