Sångerska och sångpedagog

onsdag 11 februari 2009

Gräsänka!

Det är lite synd om mig just nu. O är på kickoff med jobbet och kommer inte hem förrän imorn. Det är ju skiiitlänge om man beräknar att han for igår morse.. :( Tänk om jag hade haft Ceasar hos mig, då hade jag inte känt mig så ensam...

Igår var en dålig dag. PMS å sånt skit så jag stannade hemma istället för att gå i skolan och vara less! Det var värt så idag är jag i skolan igen! Vaknade pigg som en lärka 04.00 men vägrade ju kliva upp så tidigt! 06.00 fick det bli istället å jag tog det lugnt och hade en skön morgon, I LIKE!

Ska ta bort passet som är så tidigt också så det blir sovmorgon på onsdagarna! Underbart det med, med tanke på att jag har lektion till halv 6 och sedan åker direkt på funkrep.

Imorn är det en vecka tills vi får åka och hämta vår lillskrutt! Mattes lilla mysmongo! =) Ska bli såå roligt och jag ser verkligen fram emot det! Det kommer säkert bli mycket jobbigare än vad man tänker sig, men jag anser det vara ett kärt besvär! =) En massa möbler som pissas ner när han blir könsmogen, men det tar vi då! :P

Här kommer en låt som jag ska sjunga på vår pianolektion. Julia ska spela och jag ska sjunga, som sagt! Själv ska jag spela Beautiful (Aguilera) och Anna ska sjunga den så fint! =)

Inga kommentarer: