Sångerska och sångpedagog

onsdag 4 februari 2009

Ny månad!

Å nu har jag varit slapp igen! Mitt bloggande går verkligen upp och ner. Dåligt detta.

En ny månad nu, månaden då vi kommer få hem vår lilla, söta fina kissemiss!

I måndags tyckte jag livet sög. Förstod inte varför jag öht brydde mig om att gå på skolan när jag är så himla dålig! (hade en grymt dålig dag, förlåt alla som drabbades!). Efter lite peppsamtal från klasskompisarna dagen efter kändes det bättre! Kanske inte är fullt så dum som jag tror! =)

Imorn är det jobb igen och jag får till och med en ny elev! Roligt med nya människor att möta.

Imorn är det två veckor tills vi får åka och hämta Ceasar! Helgen kommer gå supersnabbt då vi kommer få besök av H och hennes gullepluttar! Ser fram emot det massvis!

Sen är det attragig å sånt emellanåt, så det ska nog gå snabbt! =) Vi hade också tänkt försöka pressa in iaf två besök till också! =) Söndagarna is the shit! Hoppas de inte tycker att vi är jobbiga! :P

Inga kommentarer: