Sångerska och sångpedagog

torsdag 6 december 2007

you'd better shape up!

Onsdagsbluesen är överhängande. Mest hela tiden!

Eller ska jag säga showbluesen.. Det känns som att man bor i teatern. Gör inget annat. Varken äter, sover eller dricker. Vore ju underbart med näring i dropp! Jag är på ifall nån vill testa!

Och sista dagen på jobbet för terminen! Gick bra, förutom att jag blev alldeles paff när två föräldrar helt oanmälda smög in och satte sig. Har väl inget emot det egentligen men blev mest paff när de hävdade att de fått en lapp där det stod att de var välkomna in sista lektionen! Har iaf aldrig jag hört/sagt något om.. Ja ja.. knappast speciellt roligt för dem, men men!

Å mina barn.. Såå söta är de! Och jag hoppas de fortsätter till våren! Ska skriva ihop en liten show isf med musik och lite teater kanske! En liten musikal? Och söta presenter hade de med sig också, blommor och choklad! :) Och små egenskrivna kort! :) Roligt att de gillar mig och inte tycker att jag är tjatig och jobbig!

Usch, vill verkligen inte vara sån!

Trivs med att jobba med kids! Det är så givande! Men vill ändå skrapa ihop pengar för att klara av tre år på smi.. vore ju underbart!! Å vad jag vill läsa sångpedagog också! Tänk att kunna få jobba 50/50! Vore ju drömläget!!

Och Trattjazz på kvällen! Roligt! Har faktist inte sett dem så mycket alls!

Men stackars lilla H är fortfarande sjuk.. Ska skicka en massa energier till honom så att han orkar komma snart! Vägrar hitta på en b-plan (finns inget alternativ heller, jag har försökt tänka på det redan)

Och snaaart är det Upplands gig! Behöver verkligen det nu! Såå mycket! Den energin jag får är ovärdelig!

Inga kommentarer: