Sångerska och sångpedagog

måndag 10 december 2007

Street life

Latheten drabbar bara mig själv. Inte för att det är speciellt betungande i efterhand, snarare klokt i vissa fall! Så alla svallande känslor hinner lugna sig lite!

Sitter och tittar på Nobelfesten nu.. Blev ju inte direkt förvånad när jag såg min faster där.. Först skymtade hon förbi, men sen så! Närbild å hela konkarongen!

Showledigt idag! Välbehövligt! Är hemskt trött nu. Och hjärtat fyller år idag! En hel massa! Världens sämsta flickvän fixade inte frulle på sängen men men... :(

Det var show igår igen! Gick mycket bättre för mig då! Sångtexterna fungerade och jag kände mig skärpt och närvarande! till skillnad från på premiären..

Tror att jag var ganska arg så jag bubblade nog inuti. Mötte en människa på ett oväntat ställe som sa oväntade saker som väckte oväntade (oväntat va?) känslor.. Två timmar innan föreställning..

Sen spenderades kvällen hos grannarna! Jag spöade O i wii sports! ;) Superroligt! Men har fått träningsvärk! Haha, wiitard!!

Ledig idag som sagt! Har hunnit med att laga middag, göra tårta, skala av mej knogen på ett rivjärn så pass att jag allvarligt funderade på om jag skulle behöva ringa vårdcentralen, repat inför fredag, softat, plus att jag läst en bok också! Typ iaf.

Har fått en del gjort och det känns skönt! Städat lite här hemma också! Nu längtar jag så till det är bara skolan som gäller. Lite semester från allt annat!

Längtar så. Men vill ju spela. Är mer sjungerska än showerska. Jupp, så är det!

Inga kommentarer: