Sångerska och sångpedagog

tisdag 18 december 2007

Fireworks

Måndagar är speciella. har varit så andra halvan av denna termin. Ledig, liksom en förlängning av helgen. Underbart! Hade dock massvis att läsa idag. Skattkammarön OCH Anne på grönkulla. Gick ju sådär... :S

Har läst på om J.K. Rowling dock så kanske det arbetet imorn går bra!

Och snart är det jul! Har inte en endaste gnutta julkänslor! :( Har inte ens hunnit julpynta, känns inte som att det kommer bli av heller! Och är vi inte här på nyår så finns det liksom ingen anledning till det för det heller.. Gör lite ont i mig faktiskt.. Vill ju så gärna få slappna av, tända ljus, titta på fina saker, känna grandoft.. Ingenting!!

Men vi har bokat in ett julbord iaf! Hoppas jag! Fattas bara att det är fullt på torsdag.. Då blir jag ledsen.. Paw rikhtitt!

Ännu en kväll sitter jag uppe på tok för sent! Sover hela tiden på fel tillfällen känns det som.. Klev upp vid tio idag. Pallade ett par timmar och däckade sen i skattkammarön! Är en Amänniska i Bförpackning.. Måste styra upp detta!

Efter nyår börjar mitt nya liv! Nya friska tag! Nya friska vanor! Nya friska tankar!

Å allt sånt!

Jag är så dålig! Får inte ens upp ett par sketna julgardiner!! Har proppat ner lite lila julpynt i en blomma.. Det är allt! Tack mina söta barn som gav mej en amaryllis! Det är ju fint iaf! Har köpt ytterligare en också.. Å alla hyacinter dör som flugor!!

Å hur ska man fira ett år som förlovad då? Va?????
Näe, nu slutar jag!

Inga kommentarer: