Sångerska och sångpedagog

söndag 9 december 2007

nu kommer kvällen..

Nu är det sent, väldigt sent, och jag borde sova.. Men det gör jag inte. Om 12 timmar är det typ dags för föreställning igen.

Det gick åt helvete för mig! Det värsta är att jag inte riktigt bryr mig! Vill bara få allting överstökat så snabbt som möjligt! Blir inte ens nervös för det känns som att jag inte riktigt bryr mig om min insats.. Det känns inte bra, vet att jag inte kommer göra det bra, och satsar därför inte heller. Där är väl en av mina stora gigflaws; satsar sällan om jag misstänker förlust!

Men festen var grymt lyckad! Alla hade roligt verkade det som! Musiken flödade och jag är liiite oroad över mina stämband inför imorn, men men.. Allt tas med en jävla säck salt!

Ingen efterfest heller.. Men vi tog oss ut från Norrlands iaf! Det är ju alltid nåt! Nu har jag så gryyymt ont på smalbenet som jag skrapade upp! Är blå, verkligen blå!
:(

Och hostan sitter kvar.. Vet inte riktigt vad jag ska ta mej till.. Min läkarskräck förbjuder mej att gå till vårdcentralen.. Eller: det kanske inte är så mycket läkarna som jag inte gillar, mer lokalerna..

Och det sitter djupt i mig! Tror det kanske har rötter ändå från när jag var liten..

Nu blir det sova iaf!

En avklarad, tre to go!

Inga kommentarer: