Sångerska och sångpedagog

tisdag 4 december 2007

only trust your heart..

en tung dag idag.. vet inte vad jag ska ta vägen.. humöret är i botten.. speedas av fel anledningar..

vill slåss! kanske börja på ultimate fighting? eller kickboxning! eller gyttjebrottning!!

längtar såå tills... ja, tills vaddå? varför kan jag inte orka vara nöjd med detta nu?? varför är det inte superskoj med stress och press?? varför är det inte det som är the thing att sträva mot??

dagarna flyger iväg utan att jag fyller dem med vettiga saker.. det känns sådär kan jag säga. önskar jag läste alla böcker och artiklar som jag skulle, men det gör jag inte..

känner mig så tom ibland.. tom som en rislampa. en utsida med tomhet inuti. lite ljus som skiner igenom. konstgjort ljus..

och jag är arg. när jag blir stressad och less så blir jag tydligen arg. och otrevlig. och O får ta smällen.. flåt. inte meningen. inte ditt fel.. verkligen inte ditt fel..

usch, hatar mitt liv just nu.

kan man få ett hembiträde? skulle vilja att någon städade vår lägenhet! och pysslade och gjorde allt sånt som jag inte orkar just nu..

men men.. får väl sanera lägenheten efter showen.. längtar så tills luciamorgonen! leeedigt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Love you, babe!!