Sångerska och sångpedagog

tisdag 11 december 2007

Sweet child of mine!

Show idag igen! Gick ok för mig! Inte lika bra som söndag å inte lika dåligt som lördagen! Men helt ok! Kom typ ihåg allt jag skulle..

Det är väldigt dubbelt att det snart är slut.. En föreställning till! Hoppas den tas väl emot bara! Lite risky med kuratorerna.. Men men.. Ska bli skönt med ledighet!! Verkligen!

Ganska lugnt i skolan nu också! Läste Tsatsiki och farsan som vi har tills på torsdag. Det tog en timme tror jag.. Helt ok. Nu ligger en Kittybok och väntar på mig! Känns inte lika roligt, men ska sätta igång nu iaf och se hur länge jag orkar! Vill ju läsa ifrån mig så jag kan ta det lugnt sen!

Nu är killarna i köket och gör pepparkakshus på arbetstid! :P Jätteroligt! Men jag vill åt micron och värma middag.. Sitter stand-by och väntar!

Peace!

Inga kommentarer: