Sångerska och sångpedagog

onsdag 12 december 2007

Vild och skild!

Ledighet är så underbart! Har suttit och läst hela dagen! Och ätit supergod räksallad med fetaost!

Gjorde en anmälan till apoteket också.. Ringde deras kundtjänst och berättade om mina upplevelser. Fruktansvärt, sa hon i luren, och gjorde en anmälan till deras reklamationsnämd, eller vad det nu var. Expediten skulle få reda på att hon gjort fel och skulle få en tillsägning! Jätteskönt! Men jag ville inte bli kontaktad av Apoteket efteråt. Känns som att jag mest vill släppa det! En tyst återupprättelse!

Vill inte behöva höra det av henne igen, och vill heller inte att någon annan ska råka ut för hennes bemötande! Jag har svårt för att ta konflikter så jag vill inte möta henne..

Skönt är det dock!

Snart är det dags för showfinal! Känns lite märkligt.. Är lite nervös faktiskt.. Undrar varför...
Ska ner på stan och kolla efter nåt tjusigt att ta på sig också! :P Det behöver jag!

Inga kommentarer: