Sångerska och sångpedagog

lördag 8 december 2007

Sömsmån-Sömnsmån

Cool resa hon gjort den där Marie Picasso! Från snusk i tv, via tv-gameshows till seger i Idol.. Undar om hon kommit undan med det i amerikanska versionen.. Skenheliga, hyckleri-USA..

Men superroligt! Verkligen rätt person som vann! Hoppas att hon fortsätter att vara lika härligt, innerligt "vanlig" i all positiv bemärkelse! Inte vanlig som i trist och tråkig, utan superbra men ändå som vem som helst ur Ica-kön med fötterna väl förankrade i jorden!

Gillar henne jag!

Hoppas också att hon inte lyssnar på alla elaka kommentarer om hennes kropp! Hon är ju jättefin! Kanske skulle hon vara med i Let's dance och får lära sig lite nya moves, men det kanske är najs med Tina Turner-stilen också..

Men GO, Marie, GO!!

Sitter uppe nu sent efter genrep av Swingin' Attraland! Svårt att varva ner (känns som att jag skrivt detta förut!!) Kollar på Roomservice! Underbara killar de där! Skiter typ i vad de gör, det är ju dialogen mellan dem som är obetalbar!

Men varför skänker inte Roomservice de avlagda möblerna till välgörenhet?? Fattar verkligen inte!! Kan de inte ringa efter nån som kommer och hämtar dem?

Genrepet gick sådär hyfsat! Det är ju bra om det finns lite saker som ska förbättras så det finns möjlighet att toppa till premiären imorn! Måste repa sångtexter imorn, speciellt en som aldrig sätter sig.. Inte bra!

America är iaf årets Catwalk, sorry, så är det bara! Den lär jag aldrig känna mig bekväm med..

Borde sova. Borde verkligen sova, men det ger sig.. Ska försöka komma upp imorn, fast det är ju showsexa också.. Hm... Ja, då vill man ju orka alltså!

Nej, nu är roomservice snart slut! Undrar om de älskar varandra.. Undrar vad de känner för varandra.. Jag är trött, då yrar jag samt blir rätt otrevlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är väldigt söt nät du yrar!!