Sångerska och sångpedagog

söndag 16 december 2007

enchanted

Det är så mycket jag skulle vilja blogga om nu men jag kan helt enkelt inte. Är inte rumsrent nog, är inte värt det. Vill inte uppröra heller inte uppröras..

Vet inte om jag skrivit om den sista föreställningen som vi hade i onsdags. Det gick iaf bra, inte bäst, men helt ok! Fest efteråt var också najs. Blev mest sitta utanför förrådet med öl men det är ju sånt som är sweet!

Var längesen jag var så trött som jag var på torsdagen! Fick plåga mig igenom skolan för att sedan åka direkt och repa, vilket alltid är fint! Blev ingen powernap sen utan hem en snabbis för att fixa sig lite å sen gig..

Det var ju lite sådär måste jag erkänna.. Hade kunnat klara mig utan det! Hade inte energi nog.. Inte så konstigt kanske..

Sen var det dags för mysjazzen igår.. Det blev bra efter många om och men.. Hade längtat så mycket så det känns ganska tomt nu när det är över! Vore jag religiös hade jag bett varje dag för att det blir en fortsättning.. Nu vet jag inte vad jag ska göra då jag inte är speciellt troende.. Men vill, vill, vill så gärna!

Energin är bra.. Tyckte det klickade! Såå duktiga musiker!

Sov hur länge som helst imorse. Till halv två. Kanske inte ens räknas till "imorse" men så var det bara.. Känns som att det behövdes det med!

Har bara tagit det lugnt hela dagen! Har gjort en massa julgodis! Tycker som vanligt att det är mycket roligare att baka grejer än att äta dem..

Fear factor family på TV nu.. Helt sjukt vad de där amerikanerna kan komma på dåliga saker!! Herregud!! Uppmanar till bojkott!

Nu ska jag ta mitt skadade sinne och sova tror jag. Behöver nog ladda mina batterier rejält!

Inga kommentarer: